donderdag 30 maart 2017

eendenkuiken

Hallo dames, gezellig dat jullie weer ff komen kijken naar mijn kaartje en weer heel erg bedankt voor de reacties op mijn vorige kaartje !!.

Vandaag een paaskaartje voor de kids, aangezien we met Pasen op de camping zijn.
Basis zachtgeel linnen cardstock, DP van Craft & You en van een Kruidvat blokje. De plaatjes komen uit een Action Paasstansblok. De gebruikte mallen komen uit hetzelfde Tonic setje. Deze heb ik geïnkt met oud roze, maar op dat gele papier gaf dat exact dezelfde kleur als het DP. De kaart verder afgewerkt met een bloementoefje. De bloempjes komen uit voorraad, en de blaadjes lagen al een tijdje in mijn restbakje op me te wachten, hihi. Waren al afgeknipt, hummm !!. De swirls van stukjes ijzerdraad is afval van de bloempjes. Aan weerszijden van de strook een crème kantje, en tenslotte gele en lichtblauwe plakpareltjes.
Hoe vinden jullie dit Paaskaartje dames, een reactie is altijd welkom !!.

Liefs Wilma




Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:

Scrapping 4 fun #86 (recycling / oude spulletjes)
Scrapplezier #27 (het ei)

15 opmerkingen:

  1. Heel lief dit paaskaartje Wilma...prachtig in deze zachte lentkleurtjes...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig lentekaartje, Wilma! Echt een dotje :)
    Lieve groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen race eend :D
    Ik vind hem wel heeeeeeel errug leuk!
    Veel plezier op de camping straks

    X
    Diana
    Diana's Creations

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige kaart! Heel lief eendje Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie fleurige paaskaart Wil !
    Prachtige combi van kleurtjes by mekaar
    Fijn weekend van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk gedaan Wilma. Dat schattige eendje doet het 'm!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach wat een lieve paaskaart.
    Zeer mooi gemaakt Wilma.
    Fijn weekend.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Wilma,
    wat een schattig paaskaartje heb je gemaakt!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke, vrolijke paaskaart. Mooie kerstkaart met het prachtige plaatje.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lekker vrolijk paaskaartje zo met al die frisse kleuren

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige uitwerking van onze challenge, bedankt voor het meespelen namens het team van Scrapplezier!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest