zaterdag 25 maart 2017

Dikke Kroel

Hallo dames, fijn dat jullie weer een kijkje op mijn blog nemen. Graag wil ik jullie bedanken voor alle leuke spontane reacties op mijn vorige kaartje.

Deze keer heb ik een kaart gemaakt met een shapemal van Joy Crafts die ik een keertje in een Joy pakketje had gekocht. Het papier is op maar deze mal kan je natuurlijk blijven gebruiken.
Ik heb de kaart in eerste instantie gemaakt voor het Noor magazine, waar een wedstrijd in staat voor kleuren met de Brushmarkers van Winsor en Newton. De postcardstempel met de vlinder heb ik hiermee ingekleurd.
Basis Paars cardstock, lichtgroen linnen cardstock, hardroze linnen en zachtroze linnen cardstock.
Het DP is van een Joy 15 x15 cm blokje. Nagenoeg alle gebruikte mallen zijn van Noor Design en Joy Crafts inclusief de bloemen en takjes. 
Het ronde malletje waar de tekststempel van Joy op staat is merkloos. Alles geïnkt met lichtbruin en mosgroen. Een grote strik van wit tule, lila organza lint, en lentegroen satijn/ organza lint. De strik vast gezet met een lila brad. Op de bloemen groene plakparels op het ronde tekstlabel hardroze plakparels. Onder in de linkerhoek een metalen hoekje, en onder langs de rand een kralenkoord met kant eraan.
Wat vinden jullie van mijn kaartje dames, een reactie is meer dan welkom.

Lieve groetjes Wilma








Met deze kaart wil ik heel graag meedoen bij:

Just hanna stamps #269 (Fruhling)
Fussy and fancy #183 (Springtime)
Everybody art #399 (Zelfgemaakte bloemen)
Stempel magie #137 (Bloemengroet)

16 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaart,Wilma met een prachtige strik.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker vrolijk! Mooi fleurig, die kleuren bij elkaar.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijke kaart! Heel mooi. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw mooi!
    Fijne dag!
    Groetjes
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie combinatie van kleuren en maklen bij elkaar.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeetje wat prachtig Wil, hier hou ik wel van met die kleurtjes die eruit knallen! heel gaaf! xxx Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aahhh, wat een juweeltje, Wilma! Schitterend!
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie kaart Wilma ! Mooi model en leuk hoe je het plaatje zo wat schuiner zet. Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful card.
    Thanks for joining us at Hanna and Friends Challenge.
    Katharina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is just awesome!Pretty and lovely creation. Please Show it on my challenge blog Do-Al(l) Kreatives.

    Hugs
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives (#3 – Spring)
    *DT* Die Sketchtanten

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wow Wilma!!! Great work! Thanks for joining us at Hanna& Friends
    hugs Line

    BeantwoordenVerwijderen
  12. It's a soooo lovely Card. So I will feel like Spring totady. Thanks for joining us at EAC. Hugs Michi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. WOW - your card is very beautiful!!! Thanks for joining us at STEMPEL-MAGIE!!! hugs, Andrea

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest