donderdag 30 maart 2017

Boven op een wolk

Hallo dames, leuk dat jullie weer ff langskomen kijken op mijn blog, en heel veel dank voor al de dames die zo’n spontane reactie bij mij mijn vorige kaartje hebben geplaatst !!.

Omdat het donderdag is heb ik weer een Kerstkaartje om te laten zien aan jullie. Ik heb hem gemaakt met de sketch van Hobby Vision. Het gebruikte plaatje is een Whimpsy stempeltje van Elisabeth Bell, die zijn al kant en klaar voor je ingekleurd, dus ideaal als je eens wat minder tijd hebt en ze zijn zo lief!! Basis rood linnen cardstock, DP van Papermania. 
De bloemetjes zijn geponst van wit satijnglans cardstock met een Floral Poinsettia pons in 2 maatjes. De hulsttak van Kerstgroen linnen cardstock is gestanst met een MB stansje. De waaierborders zijn van Noor Design. Het ronde frame, en de cirkel hierop zijn van een onbekend merk. 
Het kaartje verder afgewerkt met parelkraaltjes in de Poinsettia’s en 2 kleine Deco bloemetjes op het plaatje.
Wat vinden jullie van mijn Kerstkaartje dames, een reactie is meer dan welkom !!.

Lieve groetjes Wilma




Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:

Hobbyvisiondt #60 (Sketch)
Everybody art #399 (Zelfgemaakte bloemen)

14 opmerkingen:

  1. Weer een hele mooie kaart Wilma, mooi die bloemetjed op de elegante hulsttak! en het plaatje is idd een Plaatje!
    Fijne dag!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Wilma!
    heel erg mooi weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart ! Dat plaatje is erg mooi en wat heb je veel mooie details op je kaart verwerkt !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaart! Prachtig zo met die bloemen langs de rand Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie kaart Wilma!
    Schattig plaatje en mooi de bloemen lang de rand.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart Wilma!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kerstkaart,Wilma.Schattig stempeltje en heel mooi ingekleurd.Leuk afgewerkt met de bloemenrand.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi dit kerstkaartje Wilma ...zo een lief plaatje erop en de accentjes passen er perfect bij...SCHITTEREND!!!

    groetjes Rosina
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitternde kaart, prachtig die bloenrand

    Fijne avond liefs annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. It's a sooooo sweet card. Love the Image and the colurs! Thanks for joining us at EAC. Hugs Michi

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest